VARFÖR FORDONSMOLN?

Utan FORDONSMOLN är det väldigt svårt att hålla kontakt med kunder mellan 2 besök som kan ta upp till 2 år. Systemet själv gör jobbet åt oss. Vi behöver bara lägga upp några påminnelser till kunden på 1 minut och klart.

Räkna ut här hur mycket ökar vinsten i verkstad med FORDONSMOLN   
 
 

 

* ena är obligatorisk
Resultat siffror utan moms

(räkningen baserad på 2 års statistik: FORDONSMOLN genererar ca. 20% mera service bland nyköpta fordoner, ca. 10% mera service bland befintliga verkstadskunder och ca. 40% mera oljeserivce för fordon med långa serviceintervall. Vi räknar med vinst på service 3 500kr ex. moms, oljeservice 2 500kr ex. moms)

Några frågor om eran verksamhet som hjälper att bevisa hur viktigt är att satsa på kommunikation mellan kunder och företaget:

Kontaktar företaget kunder på något sätt efter besök?
Får de meddelande när det är dags för nästa service eller reparation?
Kan kunder boka tid direkt från sms eller email påminnelse?
Får kunden ett sms bekräftelse efter bokning med möjlighet att lägga in datumet med tid direkt i deras kalendrar?
Har företaget på hemsidan online bokning eller digital fotobesiktning möjlighet som är lätt att anpassa efter behov?
Kan företaget skicka reklam gratis till kunder och finns möjlighet att rikta efter 19 oljka kriterier?
Kontaktar ni kunder vad de tycker om besöket?

FORDONSMOLN gör allt ovan!